Hier moet ut mar me doen - Reisverslag uit Helmond-'t Hout, Nederland van Ton (Antonio) Mierlo - WaarBenJij.nu Hier moet ut mar me doen - Reisverslag uit Helmond-'t Hout, Nederland van Ton (Antonio) Mierlo - WaarBenJij.nu

Hier moet ut mar me doen

Door: Antonio

Blijf op de hoogte en volg Ton (Antonio)

26 Augustus 2015 | Nederland, Helmond-'t Hout

Antonio-solo
Helmond – Bordeaux
28 aug t/m 12 sept 2015

woensdag 26 augustus 15

waar ben je: is nauw nog thois,

gefietst: gene meter totaal gefietst : nog steeeds nie

Hier moet ut mar me doen.

Ik sta in de startblokken voor mijn fietsvakantie a.s. vrijdag

Jongens, het begint te kriebelen, de spanning wordt langzaam opgevoerd. Mijn fiets is aan een stevige onderhoudsbeurt onderworpen. ( nieuwe ketting, cassette 12-36, derailleur wielen en nieuwe kabels) En als afsluiter is hij gepoetst.

De tassen zijn bepakt, de mondvoorraad is op peil, een borrel in de kruik.
De slaapzak ruikt nu nog heerlijk fris. En het moraal is hoog.

Even wat getallen:
Antonio weegt 83kg ( schoon aan de haak)
Mijn fiets weegt 19 kg
Aan bagage 27kg
Gemiddelde etappes 97km/d
Totaalafstand 1175km

Bijzonderheden wat ik bij me heb:
• Een GPs met de route
• Als borrel, een houts schutterke met 4 borrelglaasjes
• 4st 1persoons noodrantsoenen en 2 blikken SMAC
• 2 reservebanden, 6 spaken, remkabel, remblokken
• Het nodige gereedschap.
• een laptop en een Iphone. ( deze laatste staat overdag uit)
• 1 reserve set wielerkleding
• 1 set kleding voor de avond
• een trui en een windjack
• een regenjas en rainlegs ( ¼ regenbroek)
• frissigheid voor onder de armen, mond en billen.
• 10pr sokken ( na gebruik zijn ze afgedaan)
• realex fauteuil .

Hier moet ut mar me doen zou ons moeder gezeet hebben.

  • 26 Augustus 2015 - 11:54

    Frans Jozef:

    Kloar um te goan?? As ge dan antrapt hedde die kriebels ok nie mer. Al hoewel ge wit noit wa ge nog tegen goat kome wor ge dan de kriebels wer van kriet.

    Hier moete ut dan mar mi doen.

    Kei veul leut.

  • 26 Augustus 2015 - 12:16

    Hans Van Maurik:

    Nou Ton, dat lijkt niet veel, maar voor een ervaren fietser als jij zal dat het wel zijn.
    Fijne tocht, genieten en kom gezond weer thuis!

  • 26 Augustus 2015 - 19:09

    Frans (Paco):

    dit komt mij bekend voor en zeker de kriebels om te vertrekken, Ton veilige km en mooi weer, ik blijf je volgen!!

  • 26 Augustus 2015 - 19:32

    Jan & Nelleke:

    Hoi Ton,

    Ge weet het he ......Moeders hebben altijd gelijk !!!!!
    Goede reis en veel fiets plezier...wij gaan je volgen.

    Gr Jan & Nelleke.

  • 26 Augustus 2015 - 20:12

    Guus En Annie:

    Ton, héél veel fietsplezier en nog meer suc6. Geniet ervan en en veilige tocht gewenst.
    We blijven je graag volgen en je verslaggeving lezen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Helmond-'t Hout

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 September 2015

Als het gras 2 ruggen hoog is? ........

23 September 2015

Onder Aerdts

22 September 2015

Rare vogels

21 September 2015

Wat is er mis met Nederland?

21 September 2015

Het bloed kruipt waar het niet gaan kan
Ton (Antonio)

Hoi Ik ben in het dagelijks leven Ton van Mierlo, Maar eenmaal op de fiets voel ik met Antonio. ( zie Paco en Antonio in 2009) of in een vroegere uitgave Thor ( zie Jo Ton Karel 2008) Ook dit jaar weer een trip nu naar midden Frankrijk maar dan alleen. Dus als Antonio Solo Wil je me blijven volgen, log dan in op de site Antoniosolo.waarbenjij.nu

Actief sinds 11 Maart 2012
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 29923

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: