Antonio gaat er weer op uit. - Reisverslag uit Helmond-'t Hout, Nederland van Ton (Antonio) Mierlo - WaarBenJij.nu Antonio gaat er weer op uit. - Reisverslag uit Helmond-'t Hout, Nederland van Ton (Antonio) Mierlo - WaarBenJij.nu

Antonio gaat er weer op uit.

Blijf op de hoogte en volg Ton (Antonio)

30 Januari 2015 | Nederland, Helmond-'t Hout

Helmond 30 januari 2015
Gisteravond, tijdens de vaste bijeenkomst met de 4 musketiers ( Iwe Buis, Wim Raaymakers en Wiljo Striekwold) is jammer genoeg het besluit genomen dat we gezamenlijk in 2015 geen fietstocht gaan maken. Het plan wat we gezamenlijk hadden is om uiteenlopende reden niet haalbaar. We zouden een fietstocht gaan maken van Bordeaux naar Montpellier ( 550km)

Antonio zou zondermeer een solo tocht gaan maken van Helmond naar Bordeaux, eenmaal daar aangekomen zouden de overige Musketiers aansluiten. En gezamenlijk zouden dan naar Montpellier fietsen. Dit laatste heeft het dus niet gehaald.

Antonio gaat zich nu dus richten op zijn solotocht Helmond Bordeaux ( 1150km) . waarbij het er simpelweg op neerkomt, hangen op dat stuur, trappen met de benen en malen in je hoofd tot het leeg is. Geweldig. Het landschap rustig onder je wiel voorbij laten gaan en verder niet hoeven of moeten.

De etappes zijn inmiddels klaar. Het zijn 12 etappes geworden met een gemiddelde afstand van 96km ( minimaal 63 km en maximaal 130 km) mijn eerste dag staat gepland op vrijdag 29 aug 2015. Ik verwacht op woensdag 9 september in Bordeaux aan te komen.

Mijn eerste voorbereiding gaat morgen al plaats vinden. Morgen (31 januari 2015) breng ik samen met mijn schoonzoon Dennis een bezoek aan de fiets en wandelbeurs op de Ray in Amsterdam. Er is toch niets mooier dan aan zo’n toch te beginnen tijdens fiets en wandelbeurs. Een van de eerste stands die ga bezoeken is de treintreiswinkel. Immers ik wil met de trein vanuit Bordeaux naar Mierlo-Hout terug reizen.

Ik hoop deze complete reis samen weer met jullie te mogen gaan beleven, waar bij de spelregels simpel zijn, ik fiets en schrijf reisverslagen en jullie lezen (en hopelijk krijg ik af en toe ook een reactie)

Tot binnen kort
Antonio Solo

• 30 Januari 2015 - 19:15

Hans:

Nou Ton, een heel verhaal! Leuk vooruitzicht. Jammer dat er drie musketiers thuisblijven. Doe Wim de groeten, als hij me nog kent tenminste. We zien elkaar in maart! Groet

• 01 Februari 2015 - 15:49

Jos Van Mierlo:

Ik zit er al weer helemaal klaar voor!

• 02 Februari 2015 - 15:11

Frans (paco):

Hoi Ton (Antonio) het duurt nog wel even maar toch een mooie en veilige rit, en ook zo de voorbereiding met zijn vele kilometers.

• 24 April 2015 - 16:42

Harrie En Clasien:

Ha die Ton, wij vinden het leuk via antoniosolo mee te reizen naar Bordeaux!
    Vóór die tijd komen we er al een keer langs, o nee, twee keer, we moeten ook nog terug naar huis. Oefen ze! Groetjes uit Geldrop.