ik heb ene Byzit - Reisverslag uit Helmond-'t Hout, Nederland van Ton (Antonio) Mierlo - WaarBenJij.nu ik heb ene Byzit - Reisverslag uit Helmond-'t Hout, Nederland van Ton (Antonio) Mierlo - WaarBenJij.nu

ik heb ene Byzit

Door: Antonio

Blijf op de hoogte en volg Ton (Antonio)

27 Augustus 2015 | Nederland, Helmond-'t Hout

Antonio-solo
Helmond – Bordeaux
28 aug t/m 12 sept 2015

donderdag 27 augustus 15

ingelast bericht

gefietst: nog steeds niet totaal gefietst :


Ik heb ene Byzit,

Geheel uit onverwachte hoek heb ik gezelschap gekregen tijdens mijn solorit naar Bordeaux.

Voor dat ik ga vertellen wie hij is, vertel ik eerst even wat over zijn bekende oom.
Zijn Oom, Wison, heeft jaren lang verbleven op een onbewoond eiland samen met zijn vriend Tom Hanks in de film “Cast Away” Wilson heeft Hanks door het zware avontuur gesleept en heeft uiteindelijk zich zelf overwonnen. Wilson zelf is helaas op en stuk drijfhout op de stille Zuidzee verdronken.

Weten jullie het al wie het is? Niet? Wel dan ga ik het nu vertellen.

Het is Buddy Bunny (BB) 18j. Buddy of wel maatje wil samen met Antonie deze trip gaan ondernemen. Het is voor Buddy zijn eerste grote trip buiten de Helmonds stadsgrenzen. Buddy wil Antonio op zijn solotrip dan ook regelmatig van adviezen maar ook van grappen en grollen voorzien. Omdat Buddy Bunny de grens van 18jaar heeft gepasseerd is het hem ook toegestaan in de avonduren een borrel met Antonio mee te drinken. Jullie zullen dus regelmatig wat overpeinzingen lezen die Buddy en Antonio samen voeren.


Voor morgen, de dag des oordeel, 28 aug
Ik vertrek om 7:30. samen met mijn broer Jos vanaf de Aalbersestraat. We fietsen dan gezamenlijk via de strabrechtse heide en het het Leenderbos naar Maastrichterweg 265 in Valkenswaard ofwel koffiehuis Zomerhof tussen Valkenswaard en Borkel en Schaft. Hier komen we aan om 9:00uur. Ook Margot zal daar dan zijn. gezamenlijk drinken we hier een bakkie koffie. Als er meer luisteraars op dit tijdstip bij Zomerhof willen zijn, jullie zijn van harte welkom. na de koffie gaan Buddy en Antonio alleen verder. voor hun grote avontuur

  • 27 Augustus 2015 - 12:29

    Martijn:

    Ik zou starten met een stevige Grand Cru Classé Bordeaux vin rouge! Dat is helemaal in de sfeer!
    Ja Tonny, je gaat tenslotte naar een van de wijn-rijkste gebieden op onze aardbol.

    Bon route!

    Salutations St. Martin

  • 27 Augustus 2015 - 15:00

    Frank Van Der Velden:

    Antonio, veel succes. Ik probeer elke dag even je verslaggeving te volgen. Ik ga zelf morgen drie dagen fietsen met onze Maud. Goei weer en ge wit ut: goed ete en goed slaope....

  • 27 Augustus 2015 - 15:21

    Guus & Annie:

    Allez Antoine, c'est une bonne source !!!
    We gaan je dagelijks volgen en genieten van je ongetwijfeld
    schitterende proza m.b.t. je dag/dagelijkse ervaringen......
    Heel veel succes

  • 27 Augustus 2015 - 19:04

    William De Kapitein :

    Hey Antonio, heel veel succes en veel plezierige kilometers pas goed op je zelf. Zorg dat je gezien word en doe 't veilig hoop dat de weer goden goed gezind zijn want dat maakt deze reis wel zo prettig. Nogmaals veel succes.

  • 27 Augustus 2015 - 20:37

    Ad Ballemans:

    Succes, broeder.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Helmond-'t Hout

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 September 2015

Als het gras 2 ruggen hoog is? ........

23 September 2015

Onder Aerdts

22 September 2015

Rare vogels

21 September 2015

Wat is er mis met Nederland?

21 September 2015

Het bloed kruipt waar het niet gaan kan
Ton (Antonio)

Hoi Ik ben in het dagelijks leven Ton van Mierlo, Maar eenmaal op de fiets voel ik met Antonio. ( zie Paco en Antonio in 2009) of in een vroegere uitgave Thor ( zie Jo Ton Karel 2008) Ook dit jaar weer een trip nu naar midden Frankrijk maar dan alleen. Dus als Antonio Solo Wil je me blijven volgen, log dan in op de site Antoniosolo.waarbenjij.nu

Actief sinds 11 Maart 2012
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 29841

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: