Belofte maakt schuld - Reisverslag uit Helmond-'t Hout, Nederland van Ton (Antonio) Mierlo - WaarBenJij.nu Belofte maakt schuld - Reisverslag uit Helmond-'t Hout, Nederland van Ton (Antonio) Mierlo - WaarBenJij.nu

Belofte maakt schuld

Door: Antonio solo

Blijf op de hoogte en volg Ton (Antonio)

03 Juni 2014 | Nederland, Helmond-'t Hout

trouwe volgers van mijn fietssite Antonio Solo.
Tja je moet er wat voor doen om gelezen te worden.
Ik vind het wel grappig dat ik jullie fantasie heb geprikkeld. Dit geld dan ook alleen maar voor de trouw lezers die het verhaal helemaal gelezen hebben.
Eind goed algoed, hieronder de beloofde afbeelding zoals fietsen hoort te zijn maar wel met Helm. Dit is immers hoofdzaak

Ofwel De Man en zijn fiets

  • 03 Juni 2014 - 18:02

    Harry:

    ha, ha, als trouwe lezer kan ik dit zeer waarderen! Belofte maakt inderdaad schuld......maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat je je 'duif' zover hebt gekregen om deze foto te maken. Er zal wel een goede tegenprestatie overeengekomen zijn

  • 03 Juni 2014 - 20:10

    Han Gunst:

    Hallo lieve Ton.
    Bedank weer dat je me meenam op de pakkendrager op deze historische tour.
    Ik heb niet veel gereageerd maar zeker genoten.
    Liefs Han

  • 05 Juni 2014 - 15:23

    Jos Van Mierlo:

    Hé Ton

    Heb ik daar nou zo vaak tegenaan gekeken toen ik achter je aan fietste?
    Ik geef de voorkeur aan zoiets mét fietsbroek!
    groet, Jos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Helmond-'t Hout

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 September 2015

Als het gras 2 ruggen hoog is? ........

23 September 2015

Onder Aerdts

22 September 2015

Rare vogels

21 September 2015

Wat is er mis met Nederland?

21 September 2015

Het bloed kruipt waar het niet gaan kan
Ton (Antonio)

Hoi Ik ben in het dagelijks leven Ton van Mierlo, Maar eenmaal op de fiets voel ik met Antonio. ( zie Paco en Antonio in 2009) of in een vroegere uitgave Thor ( zie Jo Ton Karel 2008) Ook dit jaar weer een trip nu naar midden Frankrijk maar dan alleen. Dus als Antonio Solo Wil je me blijven volgen, log dan in op de site Antoniosolo.waarbenjij.nu

Actief sinds 11 Maart 2012
Verslag gelezen: 573
Totaal aantal bezoekers 29845

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: