Een Vleesgeworden jongens droom - Reisverslag uit Helmond-'t Hout, Nederland van Ton (Antonio) Mierlo - WaarBenJij.nu Een Vleesgeworden jongens droom - Reisverslag uit Helmond-'t Hout, Nederland van Ton (Antonio) Mierlo - WaarBenJij.nu

Een Vleesgeworden jongens droom

Door: Ton van Mierlo

Blijf op de hoogte en volg Ton (Antonio)

25 Mei 2014 | Nederland, Helmond-'t Hout

Helmond 25 mei 2014

Een vleesgeworden jongensdroom

Zoals jullie weten staat er voor komende week een leuk tripje voor ons op het programma. Ofwel Helmond – Calais – Helmond

Margot zou dol graag met mij samen deze trip gaan maken, maar er moet iemand de auto terug naar Helmond brengen. Nu heeft Margot zich hiervoor opgeworpen.
Toch wil ik jullie als trouwe lezer van de Antonio Solo site bij gevoegde beelden niet onthouden.

Margot heeft de afgelopen weken enorm getraind, hierdoor zijn haar “Alpen-kuiten” fors in omvang toegenomen. Ook aan zadelvulling is goed gewerkt.

Als stoere allrounder zou zij deze trip, zeker haar mannetje gestaan hebben.
Het zal dan ook voor Antonio afzien worden. Met name de gezelschap in de ruim bemeten tent zal mij zeker tegen vallen. Dan is het maar kil, eenzaam en soms wat klammig.

Zoals eerder al geschreven, woensdag 28 mei samen met onze C4 ( de trots van de franse autobaan) naar Calais. Daar genieten we samen nog van het ruige nachtleven alvorens we het gat in de grond hebben aanschouwd waar de trein naar Engeland in verdwijnt). Op donderdag 29 mei brengt Margot dus de auto naar huis terwijl Antonio zijn stalen ros met aanhanger in 4 dagen naar huis gaat brengen. Hopelijk doe ik onderweg voldoende inspiratie op om jullie weer mee te laten genieten van mijn belevenissen.

Tot binnen kort

• 26 Mei 2014 - 11:53

Martijn Van Grunsven:

Dag Margot,

Op Ton’s site “Antoniosolo” las ik je bedroefdheid over de fiets-loze terugreis vanuit Calais naar Helmond. Ton reist terug per fiets en jij per auto. Begrijpelijk natuurlijk, want de vierwieler moet weer in Helmond arriveren, en een zelfrijdende C4 is nog toekomstmuziek!

Laat ik de oplossing hebben! Toevallig ben met Hemelvaartsdag in West-Vlaanderen (Oostende) en kan met jullie auto naar Helmond rijden. Ik zeg win-win-win-situatie; Ton wordt vergezeld met jouw prettige aanwezigheid tijdens de terugrit, jij kan tòch fietsen (lees droom wordt werkelijkheid) en ik rijd verdomd graag in een voiture Françaises (na mijn ervaring met de 2CV6 twee weken geleden, wil ik niets anders meer)! Het enige wat ik er voor terug wil, is donderdagochtend een ontbijtje met zacht gekookt eitje.

Ik vind het fijn om iets voor je te kunnen doen, ik mag tenslotte 3 dagen per week jouw vent “lenen” voor het werkgenot.

Ik stem met Ton af hoe laat en waar.

Tot donderdag!

Martijn

• 26 Mei 2014 - 16:57

Ton (Antonio) Van Mierlo:

Hoi Martijn,

Ton boft met zo’n geweldige collega die zich geheel belangeloos in wil zetten!!
    Echter onze trouwe c4 is een schuchter typetje wat weigert om zich te laten besturen door een vreemde eend in de bijt.( net het baasje)
    m.a.w. ik vrees dat ze niet bereid is om jou naar hellimond te begeleiden.

Onze hartelijke dank.

Ton en Margot

• 26 Mei 2014 - 21:38

Jos:

Hé Ton & Margot

Als de C4 niet door Martijn bestuurd wil worden moet ik me maar weer opwerpen.
    Ik heb al eens in dat karretje van jullie gereden. Beviel van twee kanten!
    Donderdag ben ik toevallig vrij dus is er geen enkel beletsel meer!
    Is voor Margot direct de weg vrij voor haar grootste passie; Fietsen!
    Zeker nu ik die kuiten gezien heb ben ik graag bereid mijn aandeel te leveren.